نویسنده = زهرا نیکنام
فهم گونه‌های تعامل معلم-شاگردی در کلاس‌های درس از منظر نظریه انسان عامل

دوره 18، شماره 69، تیر 1402، صفحه 1-36

بهناز بهادری؛ زهرا نیکنام؛ نعمت الله موسی پور؛ خسرو باقری نوع پرست


طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران

دوره 15، شماره 59، اسفند 1399، صفحه 63-92

مریم رضایی؛ محمد رضا امام جمعه؛ غلامعلی احمدی؛ علیرضا عصاره؛ زهرا نیکنام


معلم و کاربست مواد برنامه درسی: طرحواره ای برای فهم برنامه درسی عملی شده در کلاس درس

دوره 13، شماره 51، اسفند 1397، صفحه 81-104

مهسا جلیلی هزاوه؛ زهرا نیکنام؛ محمود امانی طهرانی؛ مجید علی عسگری