بیات، طیبه (1392). ارزیابی مدلی جهت تعیین رابطه بین تدریس بهره ور علمی، بهره ور اخلاقی، و بهره ور معنوی با یادگیری اثربخش ( مورد مطالعه؛ دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان) ، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه
جعفری، حسن؛ ابوالقاسمی، محمود؛ قهرمانی، محمد؛ خراسانی، اباصلت؛ قبادیان، مسلم (1397). عوامل محتوایی توسعهی حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران، فصلنامه کودکان استثنایی، سال هجدهم، شماره 2،صص 77-86.
جعفری، سکینه؛ دامغانیان، حسین؛ عبد شریفی، فاطمه (1396). رابطهی ساختاری نقش گروه هایآموزشی باکیفیت عملکرد معلمان، مجلهی مطالعات دورهی نهم، شمارهی دوم، پاییز و زمستان،پیاپی (3/72)، 58-37.
روشن، محمدرحیم؛ سیفی، الهام؛ عبدالهی، بیژن؛ نوکانی، ژیلا؛ بنی جمالی، زهرا. (1394) بررسی رابطه بین آموزش کارآفرینانه معلم (اهداف، محتوا، ضرورت، شیوه و محیط آموزشی) باروحیه کارآفرینانه دانشآموزان متوسطه شهر تهران، فصلنامه علمی-پژوهشی اندیشههای نوین تربیتی، دوره 11، شماره 1، بهار،179-151.
ساکی، رضا (1394). درس پژوهی، دانشنامه ایرانی برنامه درسی.
سرکارآنی، محمدرضا. (۱۳۸۲).اصلاحات آموزشی و مدرن سازی (با تأکید بر مطالعه تطبیقی آموزش و پرورش ایران و ژاپن)، انتشارات روزنگار، چاپ اول، تهران.
سلطانی، اصغر؛ شفیع پور مطلق، فرهاد. (1395). ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه تدریس کامیاب ادراک شده (مورد مطالعه؛ دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان)،فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات برنامه درسی، سال یازدهم، شماره 41، تابستان،ص 174-153.
شعبانی،حسن (1389). مهارتهای آموزشی و پرورشی (روشها و فنون تدریس)، تهران: انتشارات سمت.
شفیع پور مطلق، فرهاد؛ خدیوی، اسدالله؛ ترابی نهاد، منیره ( 1395). ارائه مدلی جهت تعیین عوامل مؤثر بر توسعه ذهنیت فلسفی آموزشی آینده پژوهانه دانشگاهی ادراک شده (مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات)، فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات آموزشی، پاییز، شماره 29، 140-129
صفایی مقدم، مسعود (1382). بررسی نظریه خودگرایی اخلاقی بر اساس معیار عقلانیت: بحثی در فلسفه آموزش و پرورش اخلاقی، فصلنامه علمی-پژوهشی علوم تربیتی دانشگاه چمران اهواز، دور ه سوم، سال دهم، شماره های 3 و 4، 16-1.
عزیزی،نعمتالله ؛حیدری،شهریار (1391). نگرش معلمان ابتدایی شهرسنندج نسبت به ارزشیابی توصیفی، مجله علوم تربیتی دانشگاه چمران اهواز،دوره ی 6،شماره ی 2.
گل پرور، محسن (1389). رابطه اخلاق و عدالت آموزشی با پرهیزکاری از فریب کاری علمی، فصلنامه علمی-پژوهشی اخلاق و فناوری، سال پنجم، شماره های 1و 2، 67-57.
محمدی، رقیه؛ کیان، مرجان؛ علی عسگری، مجید (1396) . واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی،فصلنامه پژوهشهای کیفی در برنامه درسی، سال دوم، شماره 8، پاییز،79-53.
نارویی، مهین؛ رحمت زهی نوینی (1397). بررسی تأثیر رفتار و بینش معلم بردانشآموزان، یازدهمین اجلاس بینالمللی روانشناسی وعلوم اجتماعی.
نوری،علاء؛ جعفری، پریوش قورچیان، نادر قلی (1396). شناسایی عوامل پدیداری و شرایط زمینهای یادگیری حین کار معلمان، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی سال چهارم، شماره 15،زمستان،82-61.
Abrams, L. M., Pedulla, J. J., &Madaus, G. F. ( (2003). Views from the classroom: Teachers’ opinions of statewide testing programs. Theory into Practice, 42( (1), 18-29.
Ambrose, S, Bridges, M, DiPietro, M, Lovett, M, Norman, M, Mayer, R. ( (2010) .How Learning Works: Seven Research-Based Principles for Smart Teaching, John Wiley&sons.
Amy Fowler, Deputy Secretary.( (2018). A Vision for Teaching, Leading, and Learning,Vermont Agency of Education Educator Quality Division,June 5.
Ay, T. S., & Acar, Ş. ( (2016). Vıews of classroom teachers about the acquısıtıon of entrepreneurıal skills. Electronic Journal of Social Sciences, 15( (28), 960-976.
Bayat, Tayyeba ( (2013). Evaluation of a Model for Determining the Relationship between Teaching Scientific Productivity, Moral Productivity, and Spiritual Productivity with Effective Learning ( (Case Study: Perspectives of Secondary Education Students in Isfahan), Master Thesis in Curriculum Planning, Islamic Azad University, Meimeh Branch
Berry, B. ( (2010). Getting" real" about teaching effectiveness and teacher retention. Journal of Curriculum and Instruction, 4( (1), 1-15.
Bruns, B &Luque, J. ( (2015). Great teachers How to use student learning in Latin America and Caribbean. Washington world Bank Group.
Buck, B. ( (2000). Increasing employability by integrating entrepreneurship in education and training. Paper for the European Training Foundation Advisory Forum.
Dumbrajs., Sivbritt
Keinonen., Tuula.( (2013). A Student Teacher’s Vision of a Good Day at School, International Journal of Pedagogy and Curriculu 19( (1):37-47
Gamoran Sherin, M., & Van Es, E. A. ( (2009). Effects of video club participation on teachers' professional vision. Journal of teacher education, 60( (1), 20-37.
Guskey, T. R., & Sparks, D. ( (1996). Exploring the relationship between staff development and improvements in student learning. Journal of Staff Development, 17( (4), 34–38
Hammerness, K. ( (1999). Seeing through teachers’ eyes: An exploration of the content, character, and role of teachers’ vision. Stanford University: Unpublished doctoral dissertation.
Hammerness., Karen.( (2004). Teaching with Vision: How One Teacher Negotiates the Tension between High Ideals and Standardized Testing, Teacher Education Quarterly,Fall.pp. 32-43
Hargreaves, A., & Fullan, M. G. ( (1992). Introduction. In A. Hargreaves & M. G. Fullan ( (Eds., Understanding teacher development) ( (pp. 1-19). New York: Teachers College Pressموزشمآموز
Jafari, Sakineh; Damghanian, Hossein; Abdul Sharifi, Fatemeh ( (2017). Structural Relationship The Role of Educational Groups Quality Performance Teachers, Journal of Ninth Grade Studies, Issue 2, Fall and Winter, Consecutive ( (3/72), 58-37.
Jansen, A., Gallivan, H. R., & Miller, E. ( (2018). Early-career teachers’ instructional visions for mathematics teaching: impact of elementary teacher education. Journal of Mathematics Teacher Education, 1-25.
Joyce,B.and Showers,B.( (2002). Student Achievement Through Staff Development.3rd edition,
Korthagen, F. A. ( (2004). In search of the essence of a good teacher: Towards a more holistic approach in teacher education. Teaching and teacher education, 20( (1), 77-97.
MacDonald, A., Barton, G., Baguley, M., & Hartwig, K. ( (2016). Teachers’ Curriculum Stories: Perceptions and preparedness to enact change. Educational Philosophy and Theory, 48( (13), 1336-1351.
Mair, J., & Marti, I. ( (2009). Entrepreneurship in and around institutional voids: A case study from Bangladesh. Journal of business venturing, 24( (5), 419-435.
Naroei Mahin; Mercy of a new string ( (2018). The effect of teacher behavior and insight of students, 11th International Conference on Psychology and Social Sciences.
Natsir, Y., Yusuf, Y. Q., & Nasution, U. F. ( (2018). The Rise and Fall of Curriculum 2013: Insights on the Attitude Assessment from Practicing Teachers. In SHS Web of Conferences ( (Vol. 42, p. 00010). EDP Sciences.
Nouri, Alaa; Jafari, Parivash Ghorchian, Nader Gholi ( (2017). Identifying Phenomenological Factors and Underlying Learning Conditions of Teachers, Quarterly Journal of Human Resources Education and Development, Fourth Year, No. 15, Winter, 82-61.
Pentón Herrera, L. J. ( (2018). Action Research as a Tool for Professional Development in the K-12 ELT Classroom. TESL Canada Journal, 35( (2), 128-139.
Podolsky, A., Kini, T., & Darling-Hammond, L. ( (2019). Does teaching experience increase teacher effectiveness? A review of US research. Journal of Professional Capital and Community
Qian Sun, ( (2011) , Embedding employability in the curriculum: A comparative study of employer engagement models adopted by design programmes in China and the UK, Journal of Chinese Entrepreneurship, 3( (1), 36 – 48.
Rahmati, T., Sadeghi, K., & Ghaderi, F. ( (2018). English Language Teachers’ Vision and Motivation: Possible Selves and Activity Theory Perspectives. RELC Journal, 0033688218777321.
Rollins, D. H. ( (2012).Designing powerful professional Development for teacher, Administrators, and school Leaders. North cordina: Department of public instruction.
Roshan, Mohammad Rahim; Seifi, inspiration; Abdollahi, Bijan; Nokani, Jila; Bani Jamali, Zahra ( (2015). A Study of the Relationship between Teacher Entrepreneurship Education ( (Objectives, Content, Necessity, Method and Educational Environment) and the Entrepreneurial Spirit of High School Students in Tehran, Quarterly Journal of New Educational Thoughts, Volume 11, Number 1, Spring, pp. 179-151.
Santagata, r., &guarino, J. ( (2011). Using Video to teach Future teachers to Learn from teaching. ZDM The International Journal of Mathematics Education, 43( (1), 133–145.
Sawhney, N., & Landran, M. ( (2018). Professional ethics and commitment in teacher education. All content following this page was uploaded by Neena Sawhney on, 1.
Schleicher, A. ( (2012), Ed., Preparing Teachers and Developing School Leaders for the 21st Century, Lessons from around the World,OECD Publishing.
Shahrill, M. ( (2018, June). Teachers’ Devotion to Review Lessons: Insights to the Mathematics Lessons in Brunei Darussalam. In Journal of Physics: Conference Series ( (Vol. 1028, No. 1, p. 012158). IOP Publishing.
Sherin, M. G. ( (2014). Developing a professional vision of classroom events. In Beyond classical pedagogy ( (pp. 89-108). Routledge.
Soltani, Asghar; Shafipour Motlagh, Farhad. ( (2015). Presenting a Model for Evaluating the Factors Affecting the Development of Perceived Successful Teaching ( (Case Study: Isfahan High School Teachers), Curriculum Studies Quarterly, Year 11, Issue 41, Summer, pp. 174-153
Stürmer, K., Könings, K. D., & Seidel, T. ( (2013). Declarative knowledge and professional vision in teacher education: Effect of courses in teaching and learning. British Journal of Educational Psychology, 83( (3), 467-483.
Stürmer, K., Seidel, T., & Schäfer, S. ( (2013). Changes in professional vision in the context of practice. Gruppendynamik und Organisationsberatung, 44( (3), 339-355.
Vaughn.,Margaret, Faircloth., Beverly.)2013). Teaching With a Purpose in Mind: Cultivating a Vision, ProfessionalEducator, ERIC,v37 n2 Fall 2013.
Wolff, C. E., Jarodzka, H., van den Bogert, N., & Boshuizen, H. P. ( (2016). Teacher vision: expert and novice teachers’ perception of problematic classroom management scenes. Instructional Science, 44( (3), 243-265.
بیات، طیبه (1392). ارزیابی مدلی جهت تعیین رابطه بین تدریس بهره ور علمی، بهره ور اخلاقی، و بهره ور معنوی با یادگیری اثربخش ( مورد مطالعه؛ دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه آموزش و پرورش شهر اصفهان) ، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه
جعفری، حسن؛ ابوالقاسمی، محمود؛ قهرمانی، محمد؛ خراسانی، اباصلت؛ قبادیان، مسلم (1397). عوامل محتوایی توسعهی حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران، فصلنامه کودکان استثنایی، سال هجدهم، شماره 2،صص 77-86.
جعفری، سکینه؛ دامغانیان، حسین؛ عبد شریفی، فاطمه (1396). رابطهی ساختاری نقش گروه هایآموزشی باکیفیت عملکرد معلمان، مجلهی مطالعات دورهی نهم، شمارهی دوم، پاییز و زمستان،پیاپی (3/72)، 58-37.
روشن، محمدرحیم؛ سیفی، الهام؛ عبدالهی، بیژن؛ نوکانی، ژیلا؛ بنی جمالی، زهرا. (1394) بررسی رابطه بین آموزش کارآفرینانه معلم (اهداف، محتوا، ضرورت، شیوه و محیط آموزشی) باروحیه کارآفرینانه دانشآموزان متوسطه شهر تهران، فصلنامه علمی-پژوهشی اندیشههای نوین تربیتی، دوره 11، شماره 1، بهار،179-151.
ساکی، رضا (1394). درس پژوهی، دانشنامه ایرانی برنامه درسی.
سرکارآنی، محمدرضا. (۱۳۸۲).اصلاحات آموزشی و مدرن سازی (با تأکید بر مطالعه تطبیقی آموزش و پرورش ایران و ژاپن)، انتشارات روزنگار، چاپ اول، تهران.
سلطانی، اصغر؛ شفیع پور مطلق، فرهاد. (1395). ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل موثر بر توسعه تدریس کامیاب ادراک شده (مورد مطالعه؛ دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان)،فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات برنامه درسی، سال یازدهم، شماره 41، تابستان،ص 174-153.
شعبانی،حسن (1389). مهارتهای آموزشی و پرورشی (روشها و فنون تدریس)، تهران: انتشارات سمت.
شفیع پور مطلق، فرهاد؛ خدیوی، اسدالله؛ ترابی نهاد، منیره ( 1395). ارائه مدلی جهت تعیین عوامل مؤثر بر توسعه ذهنیت فلسفی آموزشی آینده پژوهانه دانشگاهی ادراک شده (مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات)، فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات آموزشی، پاییز، شماره 29، 140-129
صفایی مقدم، مسعود (1382). بررسی نظریه خودگرایی اخلاقی بر اساس معیار عقلانیت: بحثی در فلسفه آموزش و پرورش اخلاقی، فصلنامه علمی-پژوهشی علوم تربیتی دانشگاه چمران اهواز، دور ه سوم، سال دهم، شماره های 3 و 4، 16-1.
عزیزی،نعمتالله ؛حیدری،شهریار (1391). نگرش معلمان ابتدایی شهرسنندج نسبت به ارزشیابی توصیفی، مجله علوم تربیتی دانشگاه چمران اهواز،دوره ی 6،شماره ی 2.
گل پرور، محسن (1389). رابطه اخلاق و عدالت آموزشی با پرهیزکاری از فریب کاری علمی، فصلنامه علمی-پژوهشی اخلاق و فناوری، سال پنجم، شماره های 1و 2، 67-57.
محمدی، رقیه؛ کیان، مرجان؛ علی عسگری، مجید (1396) . واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی،فصلنامه پژوهشهای کیفی در برنامه درسی، سال دوم، شماره 8، پاییز،79-53.
نارویی، مهین؛ رحمت زهی نوینی (1397). بررسی تأثیر رفتار و بینش معلم بردانشآموزان، یازدهمین اجلاس بینالمللی روانشناسی وعلوم اجتماعی.
نوری،علاء؛ جعفری، پریوش قورچیان، نادر قلی (1396). شناسایی عوامل پدیداری و شرایط زمینهای یادگیری حین کار معلمان، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی سال چهارم، شماره 15،زمستان،82-61.
Abrams, L. M., Pedulla, J. J., &Madaus, G. F. ( (2003). Views from the classroom: Teachers’ opinions of statewide testing programs. Theory into Practice, 42( (1), 18-29.
Ambrose, S, Bridges, M, DiPietro, M, Lovett, M, Norman, M, Mayer, R. ( (2010) .How Learning Works: Seven Research-Based Principles for Smart Teaching, John Wiley&sons.
Amy Fowler, Deputy Secretary.( (2018). A Vision for Teaching, Leading, and Learning,Vermont Agency of Education Educator Quality Division,June 5.
Ay, T. S., & Acar, Ş. ( (2016). Vıews of classroom teachers about the acquısıtıon of entrepreneurıal skills. Electronic Journal of Social Sciences, 15( (28), 960-976.
Bayat, Tayyeba ( (2013). Evaluation of a Model for Determining the Relationship between Teaching Scientific Productivity, Moral Productivity, and Spiritual Productivity with Effective Learning ( (Case Study: Perspectives of Secondary Education Students in Isfahan), Master Thesis in Curriculum Planning, Islamic Azad University, Meimeh Branch
Berry, B. ( (2010). Getting" real" about teaching effectiveness and teacher retention. Journal of Curriculum and Instruction, 4( (1), 1-15.
Bruns, B &Luque, J. ( (2015). Great teachers How to use student learning in Latin America and Caribbean. Washington world Bank Group.
Buck, B. ( (2000). Increasing employability by integrating entrepreneurship in education and training. Paper for the European Training Foundation Advisory Forum.
Dumbrajs., Sivbritt
Keinonen., Tuula.( (2013). A Student Teacher’s Vision of a Good Day at School, International Journal of Pedagogy and Curriculu 19( (1):37-47
Gamoran Sherin, M., & Van Es, E. A. ( (2009). Effects of video club participation on teachers' professional vision. Journal of teacher education, 60( (1), 20-37.
Guskey, T. R., & Sparks, D. ( (1996). Exploring the relationship between staff development and improvements in student learning. Journal of Staff Development, 17( (4), 34–38
Hammerness, K. ( (1999). Seeing through teachers’ eyes: An exploration of the content, character, and role of teachers’ vision. Stanford University: Unpublished doctoral dissertation.
Hammerness., Karen.( (2004). Teaching with Vision: How One Teacher Negotiates the Tension between High Ideals and Standardized Testing, Teacher Education Quarterly,Fall.pp. 32-43
Hargreaves, A., & Fullan, M. G. ( (1992). Introduction. In A. Hargreaves & M. G. Fullan ( (Eds., Understanding teacher development) ( (pp. 1-19). New York: Teachers College Pressموزشمآموز
Jafari, Sakineh; Damghanian, Hossein; Abdul Sharifi, Fatemeh ( (2017). Structural Relationship The Role of Educational Groups Quality Performance Teachers, Journal of Ninth Grade Studies, Issue 2, Fall and Winter, Consecutive ( (3/72), 58-37.
Jansen, A., Gallivan, H. R., & Miller, E. ( (2018). Early-career teachers’ instructional visions for mathematics teaching: impact of elementary teacher education. Journal of Mathematics Teacher Education, 1-25.
Joyce,B.and Showers,B.( (2002). Student Achievement Through Staff Development.3rd edition,
Korthagen, F. A. ( (2004). In search of the essence of a good teacher: Towards a more holistic approach in teacher education. Teaching and teacher education, 20( (1), 77-97.
MacDonald, A., Barton, G., Baguley, M., & Hartwig, K. ( (2016). Teachers’ Curriculum Stories: Perceptions and preparedness to enact change. Educational Philosophy and Theory, 48( (13), 1336-1351.
Mair, J., & Marti, I. ( (2009). Entrepreneurship in and around institutional voids: A case study from Bangladesh. Journal of business venturing, 24( (5), 419-435.
Naroei Mahin; Mercy of a new string ( (2018). The effect of teacher behavior and insight of students, 11th International Conference on Psychology and Social Sciences.
Natsir, Y., Yusuf, Y. Q., & Nasution, U. F. ( (2018). The Rise and Fall of Curriculum 2013: Insights on the Attitude Assessment from Practicing Teachers. In SHS Web of Conferences ( (Vol. 42, p. 00010). EDP Sciences.
Nouri, Alaa; Jafari, Parivash Ghorchian, Nader Gholi ( (2017). Identifying Phenomenological Factors and Underlying Learning Conditions of Teachers, Quarterly Journal of Human Resources Education and Development, Fourth Year, No. 15, Winter, 82-61.
Pentón Herrera, L. J. ( (2018). Action Research as a Tool for Professional Development in the K-12 ELT Classroom. TESL Canada Journal, 35( (2), 128-139.
Podolsky, A., Kini, T., & Darling-Hammond, L. ( (2019). Does teaching experience increase teacher effectiveness? A review of US research. Journal of Professional Capital and Community
Qian Sun, ( (2011) , Embedding employability in the curriculum: A comparative study of employer engagement models adopted by design programmes in China and the UK, Journal of Chinese Entrepreneurship, 3( (1), 36 – 48.
Rahmati, T., Sadeghi, K., & Ghaderi, F. ( (2018). English Language Teachers’ Vision and Motivation: Possible Selves and Activity Theory Perspectives. RELC Journal, 0033688218777321.
Rollins, D. H. ( (2012).Designing powerful professional Development for teacher, Administrators, and school Leaders. North cordina: Department of public instruction.
Roshan, Mohammad Rahim; Seifi, inspiration; Abdollahi, Bijan; Nokani, Jila; Bani Jamali, Zahra ( (2015). A Study of the Relationship between Teacher Entrepreneurship Education ( (Objectives, Content, Necessity, Method and Educational Environment) and the Entrepreneurial Spirit of High School Students in Tehran, Quarterly Journal of New Educational Thoughts, Volume 11, Number 1, Spring, pp. 179-151.
Santagata, r., &guarino, J. ( (2011). Using Video to teach Future teachers to Learn from teaching. ZDM The International Journal of Mathematics Education, 43( (1), 133–145.
Sawhney, N., & Landran, M. ( (2018). Professional ethics and commitment in teacher education. All content following this page was uploaded by Neena Sawhney on, 1.
Schleicher, A. ( (2012), Ed., Preparing Teachers and Developing School Leaders for the 21st Century, Lessons from around the World,OECD Publishing.
Shahrill, M. ( (2018, June). Teachers’ Devotion to Review Lessons: Insights to the Mathematics Lessons in Brunei Darussalam. In Journal of Physics: Conference Series ( (Vol. 1028, No. 1, p. 012158). IOP Publishing.
Sherin, M. G. ( (2014). Developing a professional vision of classroom events. In Beyond classical pedagogy ( (pp. 89-108). Routledge.
Soltani, Asghar; Shafipour Motlagh, Farhad. ( (2015). Presenting a Model for Evaluating the Factors Affecting the Development of Perceived Successful Teaching ( (Case Study: Isfahan High School Teachers), Curriculum Studies Quarterly, Year 11, Issue 41, Summer, pp. 174-153
Stürmer, K., Könings, K. D., & Seidel, T. ( (2013). Declarative knowledge and professional vision in teacher education: Effect of courses in teaching and learning. British Journal of Educational Psychology, 83( (3), 467-483.
Stürmer, K., Seidel, T., & Schäfer, S. ( (2013). Changes in professional vision in the context of practice. Gruppendynamik und Organisationsberatung, 44( (3), 339-355.
Vaughn.,Margaret, Faircloth., Beverly.)2013). Teaching With a Purpose in Mind: Cultivating a Vision, ProfessionalEducator, ERIC,v37 n2 Fall 2013.
Wolff, C. E., Jarodzka, H., van den Bogert, N., & Boshuizen, H. P. ( (2016). Teacher vision: expert and novice teachers’ perception of problematic classroom management scenes. Instructional Science, 44( (3), 243-265.