کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87 %D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C %D9%BE%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86
بررسی جایگاه تجارب زیسته قومیتی در برنامه درسی پنهان دوره متوسطه اول ایران

دوره 18، شماره 70، مهر 1402، صفحه 131-156

فرزانه پاکدامن؛ مهدی دوایی؛ علی اکبر خسروی؛ حمیدرضا رضازاده بهادران


جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی پنهان دوره دوم متوسطه

دوره 16، شماره 61، شهریور 1400، صفحه 27-58

ایوب گرشاسبی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی


بررسی نقش برنامه درسی پنهان در هدایت دانش‌آموزان دوره متوسطه به سمت رشته علوم انسانی

دوره 13، شماره 49، شهریور 1397، صفحه 125-150

پری مشایخ؛ علی رضا قاسمی زاد؛ زهرا محقق پور


شناسایی و تبیین برنامه درسی پنهان در رشته معماری (مطالعه موردی: دانشکده معماری دانشگاه ایلام)

دوره 12، شماره 45، شهریور 1396، صفحه 65-94

هادی شهامت؛ حمید ندیمی؛ مینو قره‌بگلو؛ انسی کرامتی