@article { author = {N, E and Gh, h}, title = {The Effects of Using Educational Software on Improve Writing Skills of Students}, journal = {Journal of Curriculum Studies}, volume = {10}, number = {36}, pages = {31-44}, year = {2015}, publisher = {Iranian Curriculum Studies Association (icsa)}, issn = {1735-4986}, eissn = {1735-4981}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان}, abstract_fa = {این پژوهش با هدف بررسی میزان تأثیر استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی در تقویت مهارت نوشتاری دانش‌آموزان پایه سوم شهر کرمانشاه انجام گرفت. روش این تحقیق با توجه به گروه‌های مورد مطالعه، تجربی است. از میان جامعه آماری، چهار دبستان به ‌صورت تصادفی نمونه آماری را تشکیل داده‌اند. پس از تجزیه و تحلیل و مقایسه بین میانگین نمرات گروه­ها تأثیر آموزش‌های نرم افزاری در تقویت مهارت نوشتاری تأیید شد. نمرات در دو درس املا و بنویسیم فارسی به‌طور معنی‌داری افزایش پیدا کرده بود اما در درس انشای فارسی تأثیر معناداری نداشته است. از سوی دیگر آموزش­های الکترونیکی علاقه‌مندی دانش‌آموزان را به مهارت‌های نوشتاری افزایش داده است.}, keywords_fa = {نرم‌افزار آموزشی,املا,انشا,فناوری آموزشی,مهارت نوشتاری}, url = {https://www.jcsicsa.ir/article_60773.html}, eprint = {https://www.jcsicsa.ir/article_60773_ed54d0477bf1f0a1de9db618a9556eda.pdf} }