کلیدواژه‌ها = برنامه درسی
بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی

دوره 12، شماره 46، آذر 1396، صفحه 1-34

مقصود امین خندقی؛ علی مهدوی خواه


درک و نگرش معلمانِ سرگروه نسبت به درس «کار و فناوری» (مطالعه‌ موردی)

دوره 12، شماره 45، شهریور 1396، صفحه 95-118

محمدرضا عزتی؛ شهرام واحدی


مطالعه تطبیقی برنامه درسی فنی و حرفه‌ای (رسمی و آکادمیک) با تأکید بر قصد کارآفرینانه در بین کشورهای کانادا، آلمان و هندوستان با ایران

دوره 12، شماره 45، شهریور 1396، صفحه 143-174

مریم بنی عامریان؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کمال درانی؛ ابراهیم خدایی؛ محمد حسن مبارکی


ماهیت و دلالت یادگیری مبتنی بر پروژه در گستره برنامه درسی

دوره 11، شماره 42، آذر 1395، صفحه 95-134

مریم یوسفی؛ علیرضا عصاره؛ علی حسینی خواه


چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول)

دوره 11، شماره 40، خرداد 1395، صفحه 33-60

یوسف ادیب؛ محمدرضا عزتی؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی


ملاحظات روش‌شناختی پژوهش در حیطه برنامه درسی در ایران و آمریکا

دوره 11، شماره 40، خرداد 1395، صفحه 95-120

مرزبان ادیب منش؛ احمد نصر


بازشناسی مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحب‌نظران

دوره 10، شماره 39، اسفند 1394، صفحه 49-70

حسنعلی گرمابی؛ حسن ملکی؛ سعید بهشتی؛ رضا افهمی


تدریس به عنوان رشته عملی

دوره 9، شماره 32، خرداد 1393، صفحه 41-66

فرشته آل حسینی


جستاری پیرامون «نظریه عملی» شوآب و دلالت های آن برای آزادسازی تصمیم گیری درباره برنامه درسی

دوره 9، شماره 32، خرداد 1393، صفحه 127-158

رحمت اله خسروی؛ محمود مهرمحمدی؛ نعمت الله موسی پور؛ کورش فتحی واجارگاه