نویسنده = %D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88 %D8%A8%D8%A7%D9%82%D8%B1%DB%8C
فهم گونه‌های تعامل معلم-شاگردی در کلاس‌های درس از منظر نظریه انسان عامل

دوره 18، شماره 69، تیر 1402، صفحه 1-36

بهناز بهادری؛ زهرا نیکنام؛ نعمت الله موسی پور؛ خسرو باقری نوع پرست


طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ

دوره 14، شماره 54، آذر 1398، صفحه 37-78

رضوان صفیان بلداجی؛ علی حسینی خواه؛ خسرو باقری؛ مجید علی عسگری


تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی

دوره 14، شماره 53، شهریور 1398، صفحه 1-26

یونس امیراحمدی؛ سعید ضرغامی؛ خسرو باقری؛ یحیی قائدی