نویسنده = محمود مهرمحمدی
تبیین مدل مفهومی توسعه دانش موضوعی-تربیتی(PCK) برای نومعلمان

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مهر 1402

مریم خدارحمی؛ مصطفی قادری؛ محبوبه خسروی؛ محمود مهرمحمدی


شناسایی انواع شایستگی‌ها برای تحقق تربیت اجتماعی دموکراتیک در نظام آموزش و پرورش ایران

دوره 18، شماره 71، بهمن 1402، صفحه 99-128

10.22034/jcs.2024.161739

پرنیان تقی پور حویزی؛ علی اکبر شیخی فینی؛ محمود مهرمحمدی؛ سیدعبدالوهاب سماوی


بررسی تطبیقی برنامه درسی زبان‌آموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران

دوره 16، شماره 62، آبان 1400، صفحه 7-46

احمد عربی جونقانی؛ اسماعیل عظیمی؛ محمود مهرمحمدی


طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم

دوره 14، شماره 54، آذر 1398، صفحه 79-116

فاطمه‌سادات میرعارفین؛ محمود مهرمحمدی؛ مجید علی عسگری؛ غلامرضا حاجی‌حسین‌نژاد