نویسنده = %D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF %D8%B9%D9%84%DB%8C %D8%B9%D8%B3%DA%AF%D8%B1%DB%8C
گونه‌شناسی ادراک معلمان نمونه ابتدایی از تدریس: یک مطالعه پدیدارنگارانه

دوره 18، شماره 68، خرداد 1402، صفحه 33-56

حسین چهارباشلو؛ مجید علی عسگری؛ خلیل غلامی؛ نعمت اله موسی پور


طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آغازخدمت برای نومعلمان دورۀ ابتدایی با تأکید بر توسعۀ حرفه ای

دوره 17، شماره 67، بهمن 1401، صفحه 107-138

منصوره ایران نژاد؛ نعمت اله موسی پور؛ مجید علی عسگری؛ زهرا نیک نام


طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه

دوره 14، شماره 55، اسفند 1398، صفحه 65-90

سیده زهرا باغبانیان؛ مصطفی قادری؛ مجید علی عسگری


طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ

دوره 14، شماره 54، آذر 1398، صفحه 37-78

رضوان صفیان بلداجی؛ علی حسینی خواه؛ خسرو باقری؛ مجید علی عسگری


طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم

دوره 14، شماره 54، آذر 1398، صفحه 79-116

فاطمه‌سادات میرعارفین؛ محمود مهرمحمدی؛ مجید علی عسگری؛ غلامرضا حاجی‌حسین‌نژاد


واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه)

دوره 14، شماره 53، شهریور 1398، صفحه 27-54

لیلا عیاری؛ علی حسینی خواه؛ نعمت اله موسی پور؛ مجید علی عسگری