نویسنده = %D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85 %D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D9%87 %D8%AC%D8%B9%D9%81%D8%B1%DB%8C
غمخواری در فرایند آموزش: مؤلفه‌های آموزش غمخوارانه نادینگز و میزان کاربست آن توسط معلمان دوره ابتدایی

دوره 17، شماره 65، مرداد 1401، صفحه 99-132

فرشته عسگری؛ فریدون شریفیان؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری


مدل مفهومی ارزشیابی از شایستگی‌های مورد انتظار از دانشجومعلمان در برنامه درسی تربیت معلم شایسته محور

دوره 13، شماره 50، آذر 1397، صفحه 5-44

پوران خروشی؛ احمد رضا نصر اصفهانی؛ ابراهیم میرشاه جعفری