دوره و شماره: دوره 15، شماره 59، زمستان 1399، صفحه 1-254 (با تمرکز بر آموزش و برنامه درسی دوره ابتدایی) 
2. طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده (تلفیقی) آموزش سواد بوم‌شناختی در دوره ابتدایی ایران

صفحه 5-30

مهدی ربیعی؛ غلامرضا حاجی حسین نژاد؛ محمد عطاران؛ علیرضا کیامنش؛ سید محمد شبیری


8. ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی بخوانیم دوره ابتدایی از حیث تطابق با چارچوب سنجش مطالعه پرلز 2016

صفحه 183-204

اکرم حمیدی نصرآباد؛ علی اکبر شیخی فینی؛ حسین زینلی پور؛ عبدالوهاب سماوی