آ
-
آقاگل زاده، فردوس
آموزش انتقادی: رویکردی کارآمد در تهیه و تدوین کتابهای آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 151-178]
-
آل حسینی، فرشته
تدریس به عنوان رشته عملی [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 41-66]
-
آل حسینی، مترجم: فرشته
ضربت جوزف شواب بر تدریس سطحی [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 177-206]
ا
-
اعظمی، بهارک
گونه شناسی تجارب دینی دانش آموختگان دبیرستانی و میزان انطباق آن با اهداف اعتقادی نظام آموزشی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-30]
-
اکبری شلدره، فریدون
پژوهشی در رویکردها و روشهای فارسی آموزی در ایران [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 5-22]
-
امینیفر، الهه
شناسایی اشتباهات مفهومی دانشآموزان دوره اول متوسطه در معادله درجه اول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 71-92]
ب
-
باقری، خسرو
گونه شناسی تجارب دینی دانش آموختگان دبیرستانی و میزان انطباق آن با اهداف اعتقادی نظام آموزشی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-30]
-
بخشعلیزاده، شهرناز
درک مفهوم کسر توسط دانشآموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 133-164]
پ
-
پیری، موسی
نیازسنجی برنامه درسی زبان آموزی دانش آموزان پیش دبستانی مناطق دوزبانه، براساس مدل کلاین [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 39-62]
ح
-
حسنی، محمد
بررسی سیر تحولات برنامه درسی تربیت اخلاقی در ایران با تأکید بر دوره عمومی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 57-92]
-
حسینلو، اقدس
توزیع و استمرار واژه های هدف کتاب فارسی دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-128]
خ
-
خان حسنی، سمیرا
بررسی اثر محیط دوزبانه کردی- فارسی بر پیشرفت سواد خواندن [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 23-38]
-
خدارحمی موسوی، فاطمه السادات
بررسی رابطه بین باورهای معرفت شناختی معلمان و میزان اعتقاد به استفاده از ارزشیابی توصیفی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 129-150]
-
خسروی، رحمت اله
جستاری پیرامون «نظریه عملی» شوآب و دلالت های آن برای آزادسازی تصمیم گیری درباره برنامه درسی [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 127-158]
د
-
داوری، حسین
آموزش انتقادی: رویکردی کارآمد در تهیه و تدوین کتابهای آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 151-178]
-
دوستی، ملیحه
درک مفهوم کسر توسط دانشآموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 133-164]
ر
-
رفیعپور، ابوالفضل
باورهای جنسیتی مرتبط با ریاضی در ذهن دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 117-132]
-
روشن، بلقیس
تأثیر درج کسرهی اضافه بر سرعت و درک خواندن متون فارسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 83-112]
-
ریحانی، ابراهیم
درک مفهوم کسر توسط دانشآموزان پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 133-164]
ز
-
زرقانی، اعظم
از دیسیپلین محوری به سوی عمل گرایی: مروری بر سیر تحول آراء شوآب [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 159-176]
س
-
سراجی، فرهاد
بررسی رابطه بین باورهای معرفت شناختی معلمان و میزان اعتقاد به استفاده از ارزشیابی توصیفی [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 129-150]
-
سلسبیلی، نادر
امکانسنجی کاربرد رویکرد برنامهریزی درسی مبتنی بر مدرسه به سه روش متمایز پذیرش، سازگارسازی و بازنگری [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 92-128]
ش
-
شریفیان، فریدون
مفهومپردازی «کورر» و تحلیل نسبت برداشتهای جدید با تلقی نومفهومگرایانه [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 31-56]
ع
-
عصاره، علیرضا
تحلیل محتوای کتابهای ریاضی چهارم و پنجم ابتدایی بر مبنای الگوی آموزش خلاقیت پلسک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 93-116]
-
علیعسگری، مجید
گونه شناسی تجارب دینی دانش آموختگان دبیرستانی و میزان انطباق آن با اهداف اعتقادی نظام آموزشی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-30]
غ
-
غلامی، خلیل
تأملی بر ماهیت تدریس با الهام از حکمت عملی شواب: با تأکید بر دانش عملی معلمان و تبیین ماهیت معرفتی آن [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 105-126]
-
غیاثیان، مریم السادات
بررسی اثر محیط دوزبانه کردی- فارسی بر پیشرفت سواد خواندن [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 23-38]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
جستاری پیرامون «نظریه عملی» شوآب و دلالت های آن برای آزادسازی تصمیم گیری درباره برنامه درسی [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 127-158]
-
فرامرزپور، نوشین
باورهای جنسیتی مرتبط با ریاضی در ذهن دانشآموزان [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 117-132]
ق
-
قاسم پور مقدّم، حسین
نیازسنجی برنامه درسی زبان آموزی دانش آموزان پیش دبستانی مناطق دوزبانه، براساس مدل کلاین [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 39-62]
-
قهرمانی، علی اصغر
تحلیل محتوای کتابهای ریاضی چهارم و پنجم ابتدایی بر مبنای الگوی آموزش خلاقیت پلسک [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 93-116]
ک
-
کاکوجویباری، علیاصغر
بررسی اثر محیط دوزبانه کردی- فارسی بر پیشرفت سواد خواندن [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 23-38]
-
کریمیکیا، خدیجه
شناسایی اشتباهات مفهومی دانشآموزان دوره اول متوسطه در معادله درجه اول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 71-92]
-
کمالیخمسه، فرحبخش
شناسایی اشتباهات مفهومی دانشآموزان دوره اول متوسطه در معادله درجه اول [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 71-92]
گ
-
گرامی طیبی، مرضیه
تأثیر درج کسرهی اضافه بر سرعت و درک خواندن متون فارسی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 83-112]
-
گویا، زهرا
مدلی برای حرکت از توسعه حرفه ای به یادگیری حرفهای معلمان ریاضی متوسطه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 35-70]
م
-
مرتاضی مهربانی، نرگس
مدلی برای حرکت از توسعه حرفه ای به یادگیری حرفهای معلمان ریاضی متوسطه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 35-70]
-
مصرآبادی، جواد
طراحی، اجرای آزمایشی و اعتباربخشی آزمون های مبتنی بر نقشه مفهومی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 63-82]
-
مهربان، زهرا
تلفیق؛ رویکردی مناسب برای ورود علم و فناوری نانو به محتوای برنامه درسی [دوره 9، شماره 34، 1393، صفحه 5-34]
-
مهرمحمدی، محمود
درآمدی بر شوآب و شوآب شناسی [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 11-40]
-
مهرمحمدی، محمود
جستاری پیرامون «نظریه عملی» شوآب و دلالت های آن برای آزادسازی تصمیم گیری درباره برنامه درسی [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 127-158]
-
موسی پور، نعمت الله
جستاری پیرامون «نظریه عملی» شوآب و دلالت های آن برای آزادسازی تصمیم گیری درباره برنامه درسی [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 127-158]
-
موسی پور، نعمت اله
گونه شناسی تجارب دینی دانش آموختگان دبیرستانی و میزان انطباق آن با اهداف اعتقادی نظام آموزشی ایران [دوره 9، شماره 33، 1393، صفحه 1-30]
-
موسی پور، نعمت اله
تدریس موثر: نماد تمام نمای «عملی» بودن آموزشگر دانشگاهی [دوره 9، شماره 32، 1393، صفحه 67-104]
ن
-
نعمت زاده، شهین
توزیع و استمرار واژه های هدف کتاب فارسی دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-128]
-
نوریان، محمد
توزیع و استمرار واژه های هدف کتاب فارسی دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 113-128]
و
-
وفایی فر، گلاویژ
نیازسنجی برنامه درسی زبان آموزی دانش آموزان پیش دبستانی مناطق دوزبانه، براساس مدل کلاین [دوره 9، شماره 35، 1393، صفحه 39-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد