آراستی، زهرا، حیدری، هومان و مبارکی، محمد حسن (1393). ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی «سخنرانی میهمان» (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)، توسعه کارآفرینی، شماره 25، 389- 406.
استراوس، انسلم، کربین، جولیت (1390). مبانی پژوهش کیفی- فنون و مراحل تولید نظریه زمینهای، ترجمه ابراهیم افشار، چاپ اول، تهران، نشر نی.
استیری، عالیه (1389). ضرورت بسترسازی آموزش کارآفرینی در دوره ابتدایی و تبیین عناصر برنامه درسی برای آن (پایان نامه ارشد)، دانشگاه الزهراء.
حسینینیا، غلامحسین و موسوی، سیدشمسالدین (1397). آموزش کارآفرینی در دانشگاهها، روشها و چالشها، نامه آموزش عالی، سال 11، شماره 41، 88- 59.
خسرویپور، بهمن و سلیمانپور، محمدرضا (1390). شناسایی و تحلیل ویژگیهای فردی مؤثر بر توانمندی کارآفرینانه، همایشملیتوسعهکارآفرینیدرآموزشهایعلمیکاربردیکشاورزی، مشهد، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی.
رحمانیانکوشککی، مهدی، چیذری، محمد و عباسی، عنایت (1395). تحلیل موانع فراروی آموزشهای کارآفرینی در مراکز آموزش علمی کاربردی کشاورزی، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال 7, شماره 2، 132- 111.
رستمی، فرحناز، علیآبادی، وحید، پاپزن، عبدالحمید (1393). مدلسازی پایداری در نظامهای بهرهبرداری زراعی- خانوادگی مبتنی بر کشت مخلوط بر اساس تئوری بنیانی (مورد مطالعه: بخش فیروزان)، تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره 45، شماره 2، تابستان 1393، ص 382-373.
رضوی، سیدمصطفی، فلاححقیقی، نگین، رضوانفر، احمد و کلانتری، خلیل (1391). تحلیل موانع کارآفرینی در دانشکدههای کشاورزی ایران (از دیدگاه دانشجویان)، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره 4، شماره 10، تابستان 1391، صفحه 59-78.
رنجبر، هادی، حقدوست، علیاکبر، مهوش، صلصالی، علیرضا، خوشدل، سلیمانی، محمدعلی و بهرامی، نسیم (1391). نمونهگیری در پژوهشهای کیفی: راهنمایی برای شروع، مجلهعلمیپژوهشیدانشگاهعلومپزشکیارتشجمهوریاسلامیایران، سال 10، شماره 3 صفحات 238 تا 250.
عارفی، محبوبه، فتحیواجارگاه، کوروش و نساج، سعیده (1389). بررسی اثربخشی برنامه درسی کارآفرینی شاخه کاردانشآموزش متوسطه، فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی، دوره 2، شماره 4، 79-47.
محمدزاده، لطیف، صدیقی، حسن (1394). شناسایی موانع آموزش کارآفرینی در مراکز آموزش کشاورزی (مطالعه موردی: مرکزآموزش کشاورزی شهرستان میاندوآب)، کارآفرینی و کشاورزی، سال 2، شماره 3. 43-50.
مرتضینژاد، نیلوفر، عطاران، محمد، حسینیخواه، علی و عباسی، عفت (1396). بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی براساس رویکرد تطبیقی. فصلنامه مطالعات برنامه درسی ایران، سال یازدهم، شماره 44، بهار 1396، 49-80.
Arasti, Z., Kiani, M. & Imanipour, N. (2012). A Study of Teaching Methods in Entrepreneurship Education for Graduate students. Higher Education Studies, 2 (1), 1-9.
Byun, C. G., Sung, C., Park, J., & Choi, D. (2018). A Study on the Effectiveness of Entrepreneurship Education Programs in Higher Education Institutions: A Case Study of Korean Graduate Programs. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 4 (3), 26.
Corbin, J. & Struss, A. (1990). Grounded Theory Research: Procedures, Canons, and Evaluative Criteria, Qualitative Sociology, 13 (1), 3-21.
Corbin, J. (2004); “To Learn to Think Conceptually”; In Conversation with Cesar A. Cisneros-Puebla. Forum: Qualitative Social Research [on-line Journal], Available http://www.qualitative-research net /fqs.
Cotoi, I., Bodoasca, T. & Lucia, C. (2011). Entrepreneurship European development strategy in field of educationprocedia, social andbehavioral science. 15, 3490-3494.
Creswell, J. W. (2005), Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research(2nd edition).
Glaser, B. and A. Strauss (1978); the Discovery of Grounded Theory; Chicago: Aldine.
Guven, S. (2009). New primary education course programmes and entrepreneurship, procedial, 1, 263-270.
Haghighi, N. F., Mahmoudi, M., & Bijani, M. (2018). Barriers to Entrepreneurship Development in Iran’s Higher Education: A Qualitative Case Study. Interchange, 49 (3), 353-375.
Hahn, J. H., & Ko, U. J. (2007). Comparative Study of Entrepreneurship Programs in the Graduate Schools of Korea and the US. The Journal of Vocational Education Research, 26 (2), 105-131.
Johannisson, B. (1991), University training for entrepreneurship: a Swedish approach, Entrepreneurship and Regional Development, 3 (1), 67-82.
Jung, J. S., & Min, K. S. (2008). The Present Conditions and Improvement of Entrepreneurship Education Program-Focused on Educational Course In Graduate School of Entrepreneurship. Asia-Pacific Journal of Business Venturing and Entrepreneurship, 3 (2), 1-29.
Karimi, S., Chizari, M., Biemans, H. J. A., & Mulder, M. (2010). Entrepreneurship education in iranian higher education: The current state and challenges. European Journal of Scientific Research, 48 (1), 35-50.
Kirkley, W.W. (2017). Cultivating entrepreneurial behavior: entrepreneurship education in secondary schools, Asia Pacific Journal of Innovation and Entrepreneurship, 11 (1), 17-37.
Lepuschitz, W., Koppensteiner, G., Leeb-Bracher, U., Hollnsteiner, K. & Merdan, M. (2018). Educational Practices for Improvement of Entrepreneurial Skills at Secondary School Level, Paper, Vol 8, No 2, 101- 114.
Lima, E., Almeida Lopes, R.M., Maria, V., Nassif, J. & da Silva, D. (2012). Opportunities to improve entrepreneurship education in higher education: Addressing Brazilian challenges. Proceedings of the congress of the International Council of Small Business, New Zealand, June 2012.
Maresch, D., Harms, R., Kailer, N. & Wimmer-Wurm, B. (2016). The impact of entrepreneurship education on the entrepreneurial intention of students in science and engineering versus business studies university programs, Technological Forecasting & Social Change,104 (C), pp. 172-179, 2016.
Martin, P. Y., & Turner, B. A. (1986). Grounded theory and organizational research. The Journal of Applied Behavioral Science, 22 (2), 141-157.
OECD. (2016). Promoting and supporting graduate entrepreneurship in higher education: A synthesis of results from OECD Case Studies in Eastern Germany. Retrieved May 21 2017, from http://www. oecd.org/cfe/leed/synthesis-report-east-Germany.pdf.
Osulivan, S., (2008), Research Method in the social and behavioral science.
Potishuk, V. & Kratzer, J. (2017). Factors affecting entrepreneurial intentions and entrepreneurial attitudes in higher education, Journal of Entrepreneurship Education, 20 (1), 25-44.
Sana, H. & Anderson, A. (2010). Institutions and the shaping of different forms of entrepreneurship. Journal of Socio-Economics 39, 436-444.
Setiawan j. l. (2013). examining entrepreneurial self- rfficacy among students procedia-social behavioral science, 115, 235-242.
Shane, S., & Venkataraman, S. (2000). The promise of entrepreneurship as a field of research. Academy of Management Review, 25, 217-226.
Shane, S., Edward, E. & Cheltneham, U. K. (2003). A General Theory of Entrepreneurship: The Individual-Opportunity Nexus, International Small Business Journal, 22 (2), 206- 216.
Strauss, A. and J. Corbin (1998); Basics of Qualitative Research; Grounded Theory Procedures and Techniques (2nd ed.), Thousand Oaks, CA: Sage.
Unachukwu, G. O. (2009) Issues and Challenges in the Development of Entrepreneurship Education in Nigeria, An International Multi-Disciplinary Journal, 3 (5), 213-226.
Yaghoubi, J. (2010). Study barriers to entrepreneurship promotion in agriculture higher education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2 (2), 1901-1905.