آراستی، زهرا؛ سعید بنادکی، سعیده و ایمانیپور، نرگس (1390). نقش آموزش درس «مبانی کارآفرینی» در قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای غیر مدیریت (مطالعه موردی: دانشکده هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران). نشریه توسعه کارآفرینی. 4 (4)، 124-107.
آقامحمدی، جواد (1395). بررسی رابطه خلاقیت و ویژگیهای شخصیتی کارآفرینی هنرآموزان و هنرجویان هنرستانهای فنی حرفهای و کاردانش شهرستان دیواندره. پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال. سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور.
احمدی، آیدا؛ محمد کاظمی، رضا و محمدی الیاسی، قنبر (1396). شناسایی شیوههای آموزش کارآفرینی در حیطه یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم». نشریه توسعه کارآفرینی.10 (2)، 220-201.
باشکوه اجیرلو، محمد؛ مرادی، مسعود و حیدری اناری، علی (1393).بررسی عوامل سازمانی اثرگذار بر ایده کارآفرینی در بین معلمان مدارس متوسطه شهرستان اردبیل. مجله روان شناسی مدرسه. 4 (1)، 51-38.
باقری، افسانه؛ پاک، فاطمه و آراستی، زهرا (1396). شناسایی نقش مرشدها در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتاب دهنده ها. نشریه توسعه کارآفرینی. 10 (2)، 257-241.
باقری فر، علی اکبر و صالحی، کیوان (1394). چالشهای مهارت آموزی و پرورش هنرجویان کارآفرین در هنرستانهای فنی و حرفه ای: مطالعه به روش پدیدار شناسی. پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال. سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور.
باقرصاد، وجیه؛ زالی، محمدرضا؛ رضوی، سید مصطفی و سعید بنادکی، سعیده (1392). تأثیر کارآفرینی بر قصد کارافرینی دانشجویان رشتههای فنی و حرفه ای. نشریه توسعه کارآفرینی. 6 (4)، 36-21.
بندلی زاده، نادر (1376). تأثیر ذهنیت فلسفی بر کارآیی مدیران مدارس شهر دامغان. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز.
بهشتی، محمد باقر؛ خیرآور، محمد حسن و قزوینیان، محمد حسن (1388). بررسی رابطه بین کارآفرینی و بیکاری در بخش صنعت ایران. نشریه فراسوی مدیریت. 11، 185-157.
پورانجنار، گل بهار؛ جودزادهف مهتا و پورانجنار، عافیه (1395). بررسی رابطه رهبری تحولآفرین با خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی سازمانی. بررسیهای بازرگانی. 14 (77)، 93-79.
حسینی، سید سعید (1392). نقش و تأثیر دروس کارآموزی و کارورزی در پرورش روحیه کارآفرینی از نظر دانشجویان دانشگاه پیام نور الیگودرز، همایش ملی کارآموزی؛ دریچهای بسوی ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه، ساری، دانشگاه مازندران.
حسینی، سیدسعید (1392). ضرورت، اهداف و فرایند گردش کار دروس کارآموزی و کارورزی، همایش ملی کارآموزی؛ دریچهای بسوی ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه، ساری، دانشگاه مازندران.
خسروی پور، بهمن و سلیمانپور محمدرضا (1393). تحلیل اثرات قابلیتهای حرفهای آموزشگران در موفقیت شغلی دانش آموختگان مراکز آموزش عالی علمی کاربردی کشاورزی. نشریه نوآوریهای آموزشی. 5 (4)، 167-153.
خنیفر، حسین و وکیلی، فردین (1387). رابطه بین ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی و اقتصادی در شرکتهای اقتصادی کوچک و متوسط. نشریه توسعه کارآفرینی. 1 (2)، 56-35.
دانایی فرد، حسن (1384). تئوری پردازی با استفاده از رویکرد استقرایی: استراتژی مفهوم سازی تئوری بنیادی. دوماهنامه علمی- پژوهشی دانشگاه شاهد. 12 (11)، 70-57.
رضایی میرقائد، محسن (1394). فرآیند خلق و کشف فرصت کارافرینانه.نشریه توسعه کارآفرینی. 8 (2)، 231-215.
رضایی زاده، مرتضی و اعلامی، فرنوش (1396). کارآفرینی آموزشی اصول، مبانی و مصادیق. تهران: نشر علم استادان.
سجادی، سید مجتبی؛ میگون پوری، محمدرضا و درگاهی، مجتبی (1394). ارزیابی مؤلفههای مدیریت زنجیرة تأمین کارآفرینانة مرتبط با فرایند توسعة محصول جدید (مورد مطالعه: شرکتهای کارآفرین فعال در صنعت شویندة ایران). نشریه توسعه کارآفرینی. 8 (3)، 530-513.
شهرکی، حسن؛ موحدی، رضا و یعقوبی فرانی، احمد (1395). واکاوی مؤلفههای فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی: یک پژوهش کیفی.نشریه توسعه کارآفرینی.9 (5)، 767-749.
شیر علی نژاد، سمیه؛ مهدیزاده، سمانه و محکمی، اعظم (1395). بررسی رابطه رهبری تحول آفرین با کاآفرینی سازمانی (مورد مطالعاتی : دانشگاه آزاد اسلامی کرمان). فصلنامه مطالعات مدیریت و کارافرینی. 2 (2)، 111-102.
شمس نیا، سید علی؛ احمدی، عباداله و افشار، محمد (1390). بررسی رابطه کارآفرینی و خلاقیت با میزان تحصیلات در کارکنان پارک های علم و فن آوری شهرستان شیراز. نوآوریهای مدیریت آموزشی. 6 (4)، 173-159.
صمدی، پروین و شیرزادی اصفهانی، هما (1386). بررسی رابطه جو سازمانی مدرسه با روحیه کارآفرینی در دانشآموزان. نشریه نوآوریهای آموزشی. 5 (16)، 187-164.
ضیاء، بابک و وقار موسوی، مجید (1394). بررسی تأثیر آموزشهای رسمی کارآفرینی بر شکلگیری قصد کارآفرینانه. نشریه توسعه کارآفرینی. 9 (1)، 117-99.
طالبی، کامبیز و زارع یکتا، محمدرضا (1387). آموزش کارآفرینی دانشگاهی و نقش آن در ایجاد و توسعه شرکتهای کوچک و متوسط دانش بنیان. نشریه توسعه کارآفرینی 1 (1)، 131-111.
طاهری، عبدالمحمد؛ شایان جهرمی، امین و ترابی، سهیلا (1389). بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی با خلاقیت در سازمان فنی و حرفهای شهرستان گچساران. فصلنامه علمی – پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. 1 (4)، 62-45.
طاهری، مرتضی؛ عارفی، محبوبه؛ پرداخت چی، محمد حسن و قهرمانی، محمد (1392). کاوش فرایند توسعه حرفهای معلمان در مراکز تربیت معلم: نظریه داده بنیاد. نشریه نوآوریهای آموزشی. 12 (45)، 176-149.
عبدالملکی. جمال؛ یوسفی افراشته. مجید؛ پیرمحمدی، مهرداد؛ سبک رو، مهدی و محمدی، نوشیروان (1387). بررسـی رابطـهی مهـارتهـای کـارآفرینی بـا کـارآفرینی سـازمانی (مطالعه موردی: مدیران میانی شـرکت ایـران خـودرو ). نشریه توسـعه کـارآفرینی. 1 (2)، 108.
علیمردانی، مهرزاد؛ قهرمانی، محمد و ابوالقاسمی، محمود (1389). بررسی رابطه میان ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی ( مورد مطالعه دانشگاه شهید بهشتی).فصلنامه علمی- پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. 1 (1)، 142-129.
قناتی، سوسن؛ کردنائیج، اسداله و یزدانی، حمیدرضا (1389). بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در دانشگاه تهران. نشریه توسعه کارآفرینی. 3 (4)، 133-115.
قهرمانی، محمد؛ حاجی خواجه لو، صالح رشید و ابوچناری، عقیل (1390). نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه به سازمان کارآفرین (مورد مطالعاتی: دانشگاه شهید بهشتی). نشریه توسعه کارآفرینی. 4 (10)، 204-185.
کریمی، آصف؛ رضایی، روح اله؛ احمدپور داریانی، محمود و انصاری، محسن (1392). تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینان. نشریه توسعه کارآفرینی.6 (3)،182-163.
کشاورز، مرضیه (1393). بررسی قصد کارآفرینی دانشجویان پیام نور و سازههای اثرگذار بر آن. نشریه توسعه کارآفرینی. 7 (3)، 548-529.
کیانفر، فریدون (1380). کارورزی، بستری مناسب برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه. فصلنامه علمی- پژوهشی آموزش مهندسی ایران. 3 (9)، 8-1.
گل شکوه، فرزانه؛ احدی، حسن؛ عنایتی، میرصلاح الدین؛ عسگری، پرویز؛ حیدریی، علیرضا و پاشا، غلامرضا (1389). رابطه بین سبکهای تفکر، انگیزه پیشرفت، خلاقیت با کارآفرینی دانشجویان. مجله یافتههای نو در روانشناسی. 4 (10)، 118-105.
محسنی، عادل؛ موسوی، سید حسین و جمالی، محمد (1392). نقش آموزش کارآفرینی در نگرش کارآفرینانه و باور خودکارآمدی عمومی دانشجویان. فصلنامه پِژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی. 19 (3)،80-63.
محمد کاظمی، رضا؛ جعفری مقدم، سعید و سهیلی، سارا (1391). شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعاتی: بانک ملت). نشریه توسعه کارآفرینی.5 (2)، 86-67.
مرادی پردیجانی، حجت ا...؛ صادقی، ستار و جعفری، پریوش (1392). تأثیر ذهنیت فلسفی بر گرایشهای کارآفرینی مورد مطالعه: مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط، نشریه توسعه کارآفرینی. 6 (4)، 112-95.
مرزبان، شیرمراد؛ محقق هرچقان، معصومه و اکبری، مرتضی (1394). تأثیر رهبری معنوی بر کارآفرنی سازمانی بین کارکنان دانشگاه تهران. نشریه توسعه کارآفرینی. 8 (4)، 727-709.
مصری، جعفر (1392). کارورزی فرصتی برای ورود به دنیای کار. همایش ملی کارآموزی؛ دریچهای بسوی ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه، ساری، دانشگاه مازندران.
میرانی، مرتضی و علیرضا بادله (1395). اثربخشی دورههای کارورزی بر خودکارآمدی و انگیزش شغلی دانشجو. معلمان پردیس آیتالله خامنهای و خمینی شهرستان گرگان، اولین همایش ملی تازههای تعلیم و تربیت در نظام آموزشی ایران.
میگون پوری، محمدرضا و کلانتری، اسماعیل (1392). شناسایی عوامل مؤثر برانتخاب استراتژیهای تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه فناوری نانودر ایران. نشریه توسعه فناوری. 6 (1)، 66-47.
نیک رفتار، طیبه و حسینی، الهه (1395). تأثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانسهای گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز). فصلنامه علمی- پژوهشی توسعه کارآفرینی. 9 (4)، 748-731.
یدالهی فارسی، جهانگیر؛ عزیزی زیارت، امید و خواستار، حمزه (1388). بررسی رابطه بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی سطح شهر تهران). نشریه توسعه کارآفرینی. 2 (3)، 80-55.
Al-Awlaqi, M. A., Aamer, A. M., & Habtoor, N. (2018). The effect of entrepreneurship training on entrepreneurial orientation: Evidence from a regression discontinuity design on micro-sized businesses. The International Journal of Management Education.
Adekiya, A.A., & Ibrahim, F. (2016). Entrepreneurship intention among students. The antecedent role of culture and entrepreneurship training and development. The International Journal OF Management Education. 14 (2) , 116-132.
Aguinis, H, & Kraiger, k. (2009). Benefits of training and development for psychology, 60,451-474.
Ansari, S., Bell, J., Iyer, B., & Schlesinger, P (2014). Educating entrepreneurial leaders. Journal of Entrepreneurship Education, 17 (2) , 31–51.
Arasti, Zahra; kiani, Mansoreh and Imanianipour, Narges (2012). A Study of Teaching Methods in Entrepreneurship Education for Graduata students,Higher education studies. 2 (1) , 1-9.
Bliemel , M. L. (2014). Lessons learned from an inside-out flip in entrepreneurship education. Small Enterprise Research. 21 (1) , 117–128.
Chen, S. (2014). An empirical study on talent attraction evaluation of China western region. Journal of Chemical and Pharmaceutical Research. 6 (7) , 1277–1283.
Claudia, C. (2014). The role of extracurricular activities and their impact on learning process. Management, 26 (125) , 1143–1148.
Daniela Maresch , Rainer Harms , Norbert Kailer , Birgit Wimmer-Wurm (2016). The impact of entrepreneurship education on the entrepreneurial intention of students in science and engineering versus business studies university programs. Technological Forecasting & Social Change. 104, 172–179
Dobratz, C. L., Singh, R. P., & Abbey, A. (2014). Using internships to improve entrepreneurship education programs. Journal of Entrepreneurial Education. 17 (2) , 62–76.
Dianne H.B. Welsha, William L. Tullar b, Hamid Nemati (2016). Entrepreneurship education: Process, method, or both? Journal of innovate ion & know l edge 1 . 125–132.
Fairlie, R. W., & Holleran, W. (2012). Entrepreneurship training, risk aversion and other personality traits: Evidence from a random experiment. Journal of Economic Psychology. 33 (2) , 366-378.
Fayoll,A. (2007).Essay on the Nature of Entrepreneurship Education Available: [online], http: //www.kmu.unisg.ch/rencontres/REN2006/Topics06/A/Rrncontres-2006-Fayolle.pdf.
Fayoll, A .,Gailly,B (2008).From craft to science: Teaching models and learning process in Entrepreneurship Education. Journal of Europe Industrial Training. 32 (7) , 569-593.
Feng ,H.-C.,Lin,C.-H, & Liu,E.Z.-F (2011). Parent,s perceptions of educational programmable bricks for kids.British Journal of Educational Technology. 42 (2).
Gamage, H. R., & Wickramasighe, A. (2014). Researching peculiarity of entrepreneurs: From positivism to social constructivism. Journal of Entrepreneurial Education. 17 (2) , 91–100.
Gielnik, M. M., Uy, M. A., Funken, R., & Bischoff, K. M. (2017). Boosting and sustaining passion: A long-term perspective on the effects of entrepreneurship training. Journal of Business Venturing. 32 (3) , 334-353.
Hunter, M. (2014). The occidental colonization of the mind: the dominance of “western” management theories in South-east Asian business schools. Economics, Management, and Financial Markets, 9 (2) , 95–114.
Hess, F. M. (2007). THE Case for educational entrepreneurship: hard truths about risk, reform, and reinvention. phi Delta kappan.89 (1) ,21-30.
Hess, F. M. & Hassel, B.C. (2007). Fueling Educational Entrepreneurship: Addressing the Human Capacital Challenge. PEPG/07-06.Program on Education Policy and Governance, Harvard University.
Iacob, V.-S., & Nedelea, A (2014). Entrepreneurship, support of the economic changes in China. The USV Annals of Economics and Public Administration. 14 (2) , 15–28.
Ji, Z., & Zhao, X. (2014). Analyzing elements of the employment and entrepreneurship practice education of college students. Journal of Chemical and Pharmaceutical Research. 6 (7) , 803–807.
Jimenez, A., Palmero-Camara, C., Gonzalez-Santos, M. J., Gonzalez-Bernal, J., & Jimenez- Eguizabal, J. A. (2015). The impact of educational levels on formal and informal entrepreneurship. BRQ Business Research Quarterly. 18 (3) , 204-212.
Lahm, R., Jr., & Rader, C. S. (2014). Technology and distance education entrepreneurship programs: An eight-point frame-work for best practice. Journal of Entrepreneurship Programs. 17 (2) , 101–117.
Lewin, H. M. (2006). Why is educational entrepreneurship so difficult? Educational entrepreneurship, 165-182.
Lewin B, Fine J, Young L ) 2001 (. Expository discourse: A genre-based approach to social.
Ortega, R. M., Cano, C. B., Salcido, C. N., Villarreal, M. D., & Villarreal, D. F. (2014). El emprendimiento desdeuna institución de educación superior en México. Global Conference on Business and Finance Proceeding. 9 (1).1523–1537.
Pasawano, T. (2015). Results of Enhanced Learning with the Edutainment Format. Procedia -social and BEHAVIORAL Sciences. 176,946-951.
Robinson, S., & Stubberud, H. A. (2014). Elements of entrepreneurial orientation and their relationship to entrepreneurial intent. Journal of Entrepreneurial Education. 17 (2) , 1–11.
Rae, D. (2014). Graduate entrepreneurship and career initiation in ‘New Era’ economy. Journal of General Management. 40 (1) , 79–95.
Rezaei-Zadeh, M., Hogan, M., O’Reilly, J., Cleary, B., & Murphy, E. (2014). Using interactive management to identify, rank and model entrepreneurial competencies as universities’ entrepreneurship curricula. The Journal of Entrepreneurship. 23 (1) , 57-94.
Reuel Johnmark Dakung, Laura Orobia, John C. Munene & Wasawa Balunywa (2017). The role of entrepreneurship education in shaping entrepreneurial action of disabled students in Nigeria. Journal of Small Business & Entrepreneurship. 293-311.
Saeed, S., Muffatto, M., & Yousafzai, S. (2014). A multi-level study of entrepreneurship education among Pakistani University Students. ERJ. 4 (3) , 297–321.
Smitt,k, Petersen, G. L. M & Fund, N.V. (2006). What is educational Entrepreneurship? Educational Entrepreneurship: Realities, challenges, possibilities. 21-44.
Täks, M., Tynjälä, P., Toding, M., Kukemelk, H., & Venesaar, U. (2014). Engineering students’ experiences in studying entrepreneurship. Journal of Engineering Education, 103 (4). 573–598.
Vollmers, S.M., Rtliff, J.M. and Hoge, B. (2001). A Framework for Developing Entrepreneurship Curriculum through Stakeholder Involvement, Morehead State University, Morehead, KY.