نویسندگان
1 دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی
2 دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی دانشگاه خوارزمی
چکیده
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
نویسندگان [English]
امیراحمدی، یونس، ایروانی، شهین، شرفی، محمد رضا. (1391). تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم دبستان بر مبنای الگوی حل مسئله دیویی. مجله پژوهشی بر برنامه درسی، شماره 35
بهرنگی، محمدرضا (1389). بررسی الگوی تدریس مدیریت بر آموزش از منظر خلاقیت در یادگیری و یادگیری خلاقیت. سومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی، ترز و مهندسی و مدیریت نوآوری ایران، تهران، پژوهشکده علوم خلاقیت شناسی، تریز و نوآوری
بهرنگی، محمدرضا؛ عباسیان، حسین و زیرجدی آشتی، آرش (1394). الگوی مدیریت آموزش ریاضی؛ راهبردی مؤثر بر پیشرفت درسی دانشآموزان پسر دوره متوسطه. دوفصنامه علمی – پژوهشی مدیریت بر آموزش سازمانها – جلد 4 – شماره 2 – 1394- صص 185- 205
بهرنگی، محمدرضا؛ نصیری، رحیمعلی (1393). بررسیتأثیر تدریس علوم تجربی با الگوی مدیریت آموزش، بر یادگیری خودراهبر دانشآموزان سال سوم راهنمایی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تربیت معلم - تهران - دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. 1393.
جویس، بروس؛ ویل، مارشا؛ کالهون، امیلی (1394). الگوهای تدریس 2015. ترجمه محمدرضا بهرنگی، پیشگفتار مترجم بر ترجمه کتاب الگوهای تدریس 2015. تهران: کمال تربیت
دیویی، جان (1339). دموکراسی و آموزش و پرورش. ترجمهی امیرحسین آریان پور، تبریز، انتشارات فرانکلین
رستگار، طاهره و همکاران (1387). کتاب معلم علوم تجربی پنجم دبستان. انتشارات اداره کل چاپ و توزیع کتابهای درسی، چاپ دوم
صدرالاشرافی، مسعود (1386). کاربرد استانداردهای آموزش علوم برای ایران. مجلۀ فناوری و آموزش، سال اوّل، جلد اوّل، شماره 4.
گال، مردیت و همکاران (1382). روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی. ترجمه احمد نصر و دیگران، تهران: سمت، دانشگاه شهید بهشتی.
مهرمحمدی، محمود (1387). پرورش تفکر انتقادی با استفاده از شیوه آموزش مسئله محور. بازاندیشی فرایند یاددهی- یادگیری، صص -188-176
هارلن، وین. (1387). نگرشی نو بر آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی. ترجمه شاهده سعیدی. تهران انتشارات مدرسه. چاپ دهم.
الیاس، جان، ال (1385). فلسفه تعلیم و تربیت، ترجمهی ضرابی، قم، انتشارات موسسهی پژوهشی امام خمینی (ره)، چاپ دوم