کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
چارچوب مفهومی سنجش پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ابتدایی مبتنی بر اسناد بالادستی در نظام آموزش و پرورش عمومی ایران

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1402

سارا یداللهی؛ سارا ابراهیمی


طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنر مبتنی بر رویکرد چندفرهنگی در دوره اول متوسطه

دوره 17، شماره 66، مرداد 1401، صفحه 75-112

آمنه صدر؛ مرجان کیان؛ علیرضا صادقی؛ عفت عباسی


ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفه‌ای

دوره 14، شماره 52، خرداد 1398، صفحه 31-64

فریده نوری؛ محمد حسین یارمحمدیان؛ محمد علی نادی