کلیدواژه‌ها = دوره ابتدایی
تآثیر آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه گاردنر بر عملکرد عمومی یادگیرندگان زبان انگلیسی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مهر 1400

نجما اصغری؛ پروین احمدی


طراحی چارچوب برنامه درسی دوره ابتدایی در بحران همه‌گیری بیماری کرونا

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 بهمن 1400

فریبا خوشبخت؛ مریم شفیعی سروستانی؛ رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ فاطمه میرغفاری


ساخت ابزار میزان‌شده برای سنجش مدارس اثربخش دوره‌ ابتدایی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 خرداد 1401

سارا پیرحیاتی؛ کیوان صالحی؛ ولی الله فرزاد؛ علی مقدم زاده؛ رضوان حکیم زاده؛ بلال ایزانلو


بررسی تطبیقی برنامه درسی زبان‌آموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران

دوره 16، شماره 62، آبان 1400، صفحه 7-46

احمد عربی جونقانی؛ اسماعیل عظیمی؛ محمود مهرمحمدی


طراحی الگوی مفهومی برنامه‌ درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران

دوره 15، شماره 59، اسفند 1399، صفحه 63-92

مریم رضایی؛ محمد رضا امام جمعه؛ غلامعلی احمدی؛ علیرضا عصاره؛ زهرا نیکنام


الگویی برای رهبری برنامه درسی در دوره ابتدایی ایران

دوره 13، شماره 48، خرداد 1397، صفحه 5-38

حسن ملکی؛ بابک سلمانی؛ عباس عباس پور؛ رضوان حکیم زاده؛ محمد حسن امیرتیموری


تعیین ویژگی‌های الگوی مطلوب برنامه ‏درسی زبان‏آموزی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان

دوره 12، شماره 44، خرداد 1396، صفحه 81-108

احمد عربی جونقانی؛ اصغر سلطانی؛ کرامت اسمی


طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول)

دوره 10، شماره 39، اسفند 1394، صفحه 133-154

رضا صابری؛ امیرحسین کیذوری؛ سکینه محبی امین؛ مجتبی پور کریمی هاوشکی