• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = فهیمه گندمی
تعداد مقالات: 2
تبیین یادگیری و بالندگی حرفه ای معلمان بر مبنای مفهوم کورره در معنای فعال و زاینده آن

دوره 12، شماره 44، خرداد 1396، صفحه 27-48

فهیمه گندمی؛ محمود مهرمحمدی؛ سیدمهدی سجادی؛ ابراهیم طلایی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 568.63 K

چیستی پژوهش تاریخی در مطالعات برنامه درسی از یک موضع پست‌مدرن

دوره 11، شماره 41، شهریور 1395، صفحه 1-22

فهیمه گندمی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 416.18 K

مطالعات برنامه درسی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 18 (1402)
دوره 17 (1401)
دوره 16 (1400)
دوره 15 (1399)
دوره 14 (1398)
دوره 13 (1397)
دوره 12 (1396)
دوره 11 (1395)
دوره 10 (1394)
دوره 9 (1393)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • فهرست منابع انگلیسی 1398-12-16

مجوز کریتیو کامنز
این کار مجوز دارد تحت مجوز کریتیو کامنز تخصیص 4.0 بین‌المللی.

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • ©